Ben d’hora aquest matí, hem començat les classes a la Devon School of English. Les primeres impressions que han compartit amb nosaltres han estat molt positives en tots els casos.

Els alumnes s’han dividit en tres grups de treball i han començat la feina. A les 10:15, hora local, han gaudit d’una estona d’esbarjo al jardí i ara continuen treballant a les aules.

Ben dinat, farem una visita guiada per Paignton i al vespre els espera La Festa del Vaixell, que ens portarà fins a Torquay.

Early this morning, the classes at Devon School of English have started. The students first impressions about their host families have been always positive.

The students haven been splitted into three groups and they have started their lessons. At 10:15 local time, they have had a break and have enjoyed at school garden and now they’re back in the classroom.

In the afternoon, we will do a guided tour through Paignton and in the evening we all will be ready for The Party Boat that will take us to Torquay.