Dilluns al matí un grup de nois i noies de 3r d’ESO van volar cap a Bristol per iniciar el seu treball de Síntesi a la ciutat de Paignton. El vol va ser molt tranquil i a l’arribada cels esperava un temps fantàstic.

La trobada amb les famílies d’acollida va ser molt emotiva: els nostres alumnes estaven força nerviosos i els nens amfitrions els esperaven expectants. La resta del dia el van passar amb les famílies, tot adaptant-se, mica en mica, als costums i forma de vida anglesa.

On Monday morning a group of boys and girls of 3rd of ESO flew to Bristol to start their Project at Paignton city. The flight was really quiet and when they arrived the weather was wonderfull.

The meeting with the host families was emotional: our students were very excited and the host children were looking forward to meeting them. They spent the rest of the day with the families, adapting to the english way of life.