El passat divendres dia 11 de març, les nenes i els nens de primer de primària varen fer la ja tradicional visita a Montserrat. Van poder gaudir d’un mitjà de transport ben curiós, el tren cremallera. Un cop a dalt, van gaudir de les precioses vistes abans de fer la visita a l’Escolania.

Varen conèixer una escola diferent, on els nens comparteixen la seva passió per la música. Van poder visitar les seves aules ordinàries i aquelles pensades per assajar, així com visitar els seus dormitoris, sales d’estar… Al final de la visita, varen gaudir de l’escolta del Virolai.

Després d’un bon dinar a la plaça sota el sol d’un dia esplèndid, van visitar la Moreneta, abans de tornar a baixar amb el tren cremallera.

Va ser un dia fantàstic!