El passat divendres 12 de desembre al matí, a les instal•lacions del Club Natació Terrassa, tots els alumnes de 1r a 4t d’ESO van participar en la tradicional Jornada Esportiva organitzada pel departament d’Educació Física de l’escola. Aquest any els alumnes de 1r i 2n d’ESO van poder participar en tres esports diferents: futbol, shootball i, com a novetat, xap polo. Aquesta activitat aquàtica va tenir un gran èxit.

Pel que fa als alumnes de 3r i 4t, van poder triar les següents activitats: bàsquet, futbol, hoquei i pàdel com a esports col•lectius. Als alumnes de 4t també se’ls oferia poder participar en activitats dirigides per monitors del mateix Club. Com a novetat d’aquest any vàrem tenir el body combat i l’aerostyle. Les altres activitats van ser spinning, escalada, defensa personal, i dansa del ventre. Els alumnes van sortir satisfets i ben cansats de totes les activitats.

Una jornada en què el fred va ser present com cada any, però el solet, les enormes ganes de passar-s’ho bé i la motivació per part d’alumnes i professors van fer que es pugui valorar com una jornada excel•lent. Fins a la propera!