Demà dimecres 28 de novembre el grup UNESCO d’alumnes inaugurarà al porxo de l’escola la Tómbola solidària amb l’objectiu de recollir diners per les beques escolars dels nens i nenes del Senegal. La tómbola estarà oberta als alumnes durant les estones de pati de secundària fins el dimarts 4 i la tarda del dilluns 3 de 16:45h a 18:15h per les famílies d’infantil i primària. El tiquet tindrà un cost de 2 euros.

Aquesta tómbola, organitzada des de la il·lusió d’un grup de voluntaris de secundària, ha estat possible gràcies al material donat per totes les persones que formen la comunitat educativa de l’escola pia (alumnes, pares, mestres, professors, personal de servei,…) a qui volem agrair la seva col·laboració.

Esperem que aquesta iniciativa solidària tingui una bona acollida i que sigueu molts els que ens vingueu a veure!