Els alumnes de 2n d’ESO van anar al cinema Catalunya a veure el documental “The Beatles: eight days a week. The touring years.“, el qual es va estrenar a Londres el passat dijous 15 de setembre.

Aquest documental es centra en l’experiència de la banda de Liverpool al llarg de la seva carrera musical. Els alumnes van aprendre moltes anècdotes del quartet més famós de la història de la música pop. Van poder veure com es va formar el grup, com van arribar a compondre els temes més coneguts, com van viure el fenomen dels fans arreu del món i com els va afectar la fama.
Aquesta activitat ha estat programada com a activitat inicial dins del “projecte Beatles” que estem fent cada dimarts a l’assignatura d’anglès de 2n d’ESO.