Junts vam gaudir de les diverses activitats proposades: escoltar contes en anglès i francès a l’espai Storytime, fer papiroflèxia per cultivar el fine motor development de nens i grans, experimentar amb les Science i descobrir un munt d’activitats que a l’escola organitzem per aconseguir que tots els alumnes tinguin un aprenentatge de les llengües estrangeres profitós i motivador.

Anglès, francès i alemany… Canadà, França i Anglaterra… Auxiliars de conversa natives, més hores de dedicació a l’expressió oral i optatives en els tres idiomes… Batxillerats amb doble titulació i certificats oficials en les tres llengües estrangeres treballades a l’escola. Aquests són alguns dels aspectes més rellevants que hem explicat a El Vespre de les Llengües, perquè a l’escola apostem, des de fa més de 15 anys, pel multilingüisme com a eina de futur.

Vosaltres ho heu fet possible, gràcies!