Dimecres 20 de maig els nens i nenes de tercer vàrem tenir el goig de poder compartir amb els avis i àvies una tarda inoblidable.

Prèviament, alguns avis i àvies ens havien fet arribar objectes, fotografies, llibres, quaderns, … de quan ells eren petits. Amb tot aquest material cada classe de 3r va muntar una exposició que tots els alumnes del nivell van poder compartir.

L’objectiu de la trobada era conèixer de primera mà com era la vida dels nens abans. I gràcies als avis i les seves vivències vàrem poder comparar i entendre com era de diferent la seva vida (l’escola, el joc, el vestir, el menjar, el treball, l’habitatge, els costums, …).

Va ser una tarda compartida, plena d’emocions i vivències. Vàrem estar molt contents de la seva presència que ens va fer viure el passat en el present.