El dia 30 de maig els alumnes de l’optativa d’educació física de 1r d’ESO van anar al parc de Vallparadís a fer dues activitats per acabar de dominar els continguts treballats a l’escola.
La sortida matinal va començar amb l’activitat d’escalada. Els alumnes van completar diferents recorreguts de varies dificultats mentre els seus companys els asseguraven des de terra.

La segona activitat va ser una cursa d’orientació. Els nois i noies havien de trobar 10 fites amagades pel parc amb l’ajut d’un mapa. Van tenir una hora per completar tot el recorregut. Un cop acabada la cursa es va fer el repartiment de premis.
El dimecres 13 de juny varem anar a Arenys de Munt al circuit d’arbres de Jalpiaventura. El parc disposa de circuits graduats de menor a major dificultat. Tots els nois i noies han pogut gaudir de la jornada més penjada de l’any. Tirolines, rocòdroms, passarel·les, troncs, xarxes i moltes coses més els han fet estar més de dues hores sense tocar de peus a terra.