Els alumnes de les classes de l’Unicorn i de Pegàs, de quart de primària, realitzen una visita a l’Escac per conèixer de ben a prop el món del cinema.

Aquests trimestre els alumnes de quart de les classes de Pegàs i Unicorn han escollit el seu projecte: el Cinema i les Pel·lícules. A classe s’ha treballat el fer-se preguntes sobre aquests món, s’ha fet recerca i s’ha organitzat la informació recollida. Entre altres interessos, un era la possibilitat de visitar un plató i conèixer aspectes tècnics.

El dijous 20 de febrer van ser atesos pel Sr. Aritz Lekuona, professor de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya, que va fer una xerrada als alumnes sobre les diferents especialitats i integrants en la realització d’una pel·lícula. Van visitar un plató i van poder veure una taula de mescles. Els nens i nenes van mostrar molt interès durant la visita.