El dimecres 18 de novembre tots els alumnes de Batxillerat han fet una sortida cultural prèvia a la intensa setmana dels controls trimestrals. Els alumnes de 1r Batxillerat han anat al Cosmocaixa a veure tres exposicions temporals :

Accelerant la ciència : el CERN, exposició sobre les activitats del CERN (European Organization for Nuclear Research) i la situació actual del Model Estàndard de partícules

Parlem de drogues, una visió científica de com les drogues afecten el cervell, els òrgans i la nostra conducta per desenvolupar una actitud crítica davant les drogues i poder prendre decisions responsables

Experiment 2100: visions de futur, un intent d’identificar les anomenades «megatendències», els grans canvis que es produeixen lentament en el si de la societat i que ens indiquen cap a on sembla que ens dirigim

Els alumnes de 2n Batxillerat han fet una ruta guiada per Barcelona (BCN, 2000 anys) que els ha ajudat a entendre com ha evolucionat la ciutat de Barcelona des dels seus inicis fins avui : fundació romana, esplendor medieval, època barroca, Renaixença, Modernisme, segles XIX i XX, transformació turística del segle XXI.

Ha estat una jornada diferent, allunyats de les aules i les pressions quotidianes que ens ha permès a tots plegats adquirir coneixements en un ambient més relaxat i, a sobre, amb un temps primaveral.