El passat 12 de novembre un grup d’alumnes de 4t d’ESO van gaudir d’una interessant visita al centre cultural CaixaForum a Barcelona.

L’objectiu de la visita era conèixer de primera mà un dels principals edificis modernistes de la ciutat de Barcelona ubicat en una antiga fàbrica tèxtil, que l’empresari Casimir Casaramona va encarregar a l’arquitecte Puig i Cadafalch. A més a més de conèixer les característiques de l’arquitectura modernista, també van passejar-se pels nous espais, que arquitectes de renom internacional, com Arata Isozaqui, van restaurar i ampliar tot respectant l’esperit original de l’obra. A banda d’aquesta visita guiada, els alumnes van participar en un taller anomenat Caixalab Experience. Es tracta d’un espai innovador que, de manera dinàmica i interactiva, pretén acostar els joves al món de l’emprenedoria des d’un entorn multimèdia.