“Som aigua” és l’eix que caracteritza la celebració del nostre DENIP 2018

La comissió UNESCO de l’escola enguany ha centrat l’acte del DENIP en la importància de l’aigua com a element imprescindible per a la vida al món. Per això anomenem l’acte “Som aigua”.

Els darrers anys, hem viscut molts temes relacionats amb l’aigua: els períodes de sequera, inundacions, escassetat. Aquests fets ens han fet sensibles i hem cregut important sensibilitzar als nostres alumnes vers la importància d’aquest recurs vital.

Tots els treballs fets sobre l’aigua a cada una de les nostres etapes, ens han fet veure la gran importància del cicle de l’aigua i alhora ens han fet palès problemes com la necessitat de reduir la pobresa, la fam, la desnutrició i augmentar la qualitat de vida de la població del planeta, que encara avui en dia no disposa d’accés a l’aigua potable ni a sistemes de sanejament.

Per tot això, hem volgut reivindicar la importància de l’aigua en un món global. Un món on tots i cada un de nosaltres hauríem de ser conscients de portar a terme una gestió sostenible i eficient d’aquest bé tan preuat. Com a símbol d’aquest DENIP “Som aigua” s’ha ubicat una nova font a un dels patis de l’escola.

MOLTES GRÀCIES a TOTHOM! Junts hem aconseguit, un any més, que la celebració del DENIP sigui un acte emocionant i molt emotiu!