En cas d’avaria el procediment que cal seguir és el següent:

La garantia és de 2 anys, i inclou les peces, la mà d’obra i el transport necessari. No hi entra el robatori, el trencament de pantalla, cops i caigudes. En cas d’haver adquirit una extensió de garantia o assegurança addicional, comuniqueu al mateix servei tècnic.

Com gestionar una avaria :

Selecciona la marca del teu chromebook

CHROMEBOOKS LENOVO

COMUNICAR L’AVARIA

Cal registrar-se a la web del servei tècnic https://www.apalan.com/area-privada/login i obrir la incidència. Com registrar-se per primera vegada?

Codi de centre (“Verificación de Grupo”): BJWQ2P56

ENTREGA DE L’ORDINADOR

Un cop la família ha registrat la incidència al servei tècnic podrà entregar el dispositiu juntament amb una còpia de la Notificació d’Incidència a la Secretaria de l’escola que serà qui gestioni la recollida del Servei Tècnic Oficial. Només es recolliran dispositius en horari de Secretaria, de 9 a 13h i de 15h a 18h.

No s’acceptarà un paquet sense la corresponent

Notificació d’Incidència

EMBALATGE

És MOLT IMPORTANT que el dispositiu s’entregui amb l’embalatge original o bé en una caixa de dimensions adequades per evitar que quedi malmès amb el transport.

És MOLT IMPORTANT que només s’entregui el dispositiu, sense alimentador ni cap accessori més (són objectes susceptibles de pèrdua i no cal adjuntar-los).

RECOLLIDA

Quan el dispositiu arriba del Servei Tècnic Oficial reparat a l’escola és la mateixa Secretaria qui avisa a la família de la seva recepció perquè passi a recollir-ho en horari de Secretaria: 9 a 13h i de 15 a 18h.

És IMPRESCINDIBLE per fer la recollida que la família aporti el dispositiu i l’alimentador que té en préstec i es comprovarà que està tot en òptimes condicions al moment de fer la recollida del seu dispositiu reparat.

CHROMEBOOKS ACER

COMUNICAR L’AVARIA

Podeu contactar amb Acer de 2 maneres:

a) Telèfon específic per a Educat: 93 800 36 65 (dilluns a divendres, de 9:30 a 18:30)

b) Al seu web: www.acer.es/ac/es/ES/content/service

Quan contacteu amb Acer:

– Us demanaran el número de sèrie (el podeu trobar a la caixa).

-Us demanaran el codi de client. El codi client de l’escola és:  C4001028S

– Us obriran una incidència i rebreu un mail amb el número RMA que caldrà que us apunteu. En cas necessari, amb aquest número podreu fer un seguiment de l’estat de la reparació.

ENTREGA DE L’ORDINADOR

No s’acceptarà un paquet sense la corresponent

Notificació d’Incidència

EMBALATGE

RECOLLIDA

Servei de Préstec

L’escola disposa de portàtils de préstec perquè l’alumne pugui continuar treballant mentre el seu dispositiu s’està reparant.

El préstec del dispositiu es realitza a la secretaria de l’escola en el mateix moment que l’alumne entrega el seu dispositiu per reparar.

** En el cas dels dispositius ACER, si la família decideix fer directament el tràmit de la reparació, sense portar el dispositiu a l’escola, igualment podrà demanar un dispositiu de préstec aportant a la Secretaria la Sol·licitud de reparació d’Acer (que haurà rebut per correu electrònic i on li assignen el número de RMA).

Quan la família rep el dispositiu reparat ha de fer entrega a la Secretaria de l’escola del dispositiu que té en préstec en el plaç màxim de 48h.

Horari de Secretaria: de 9 a 13h i de 15h a 18h.

IMPORTANT

És imprescindible que el seguiment de la reparació el faci directament la família amb el Servei Tècnic Oficial, bé per telèfon o per correu electrònic.

Recomanacions per la bateria