Presentació Projecte 1×1

Per tothom és compartit que les tecnologies educatives han esdevingut un recurs més en el procés d’ensenyament-aprenentatge. La seva incorporació a les escoles i a les aules és una realitat i s’ha anat adaptant en funció de les necessitats.

El curs 2010-2011 el Departament d’Ensenyament va posar en marxa el projecte 1×1 que significa que cada alumne compta amb un ordinador i l’escola no s’hi va acollir donat que els continguts digitals eren primeres versions i calia comptar amb una xarxa sense fils que assegurés la connectivitat.

Per a tot això, l’escola es va dotar de carros amb portàtils per tal que, juntament amb les aules d’informàtica, l’alumnat i el professorat treballin les habilitats i les competències digitals.

L’equip directiu i l’equip docent considera que ara és un bon moment per integrar-nos al Projecte 1×1 i que cada alumne, a partir del cicle superior de primària, es doti del seu propi dispositiu. D’aquesta manera es facilita l’adquisició d’hàbits de treball usant diverses fonts d’aprenentatge, així com adquirir les competències TAC definides des del Departament d’Ensenyament.

L’Escola Pia de Catalunya, cada any, homologa un ordinador triat, específicament, per a treballar a l’aula i en gestiona una compra conjunta per aconseguir el millor preu i assegurar un bon servei post-venda. És per això que us recomanem el proveïdor proposat des de l’escola.