Avui divendres dia 25 d’octubre hem realitzat un simulacre d’evacuació per a una hipotètica emergència interior, a l’edifici d’educació Infantil. Els alumnes, guiats pels respectius docents han sortir disciplinadament fins a l’espai exterior segur, que en aquest cas és a la pista poliesportiva del carrer Vallhonrat, en la zona més pròxima al carrer Doctor Martí Julià. El Pla d’Emergència s’ha activat a les 9:30h., i un cop recomptats tots els usuaris evacuats i amb la certesa de que no quedava ningú a l’interior del recinte, s’ha donat per finalitzat l’exercici, tornant a les aules per continuar les activitats previstes.

Aquests tipus de simulacres són molt convenients per tal de que, tant alumnes com mestres, estiguin informats i preparats per saber en tot moment que cal fer en el cas d’una emergència interior o exterior. Per als coordinadors de secció corresponents també és un bon entrenament alhora de seguir els protocols d’actuació dictats pel Pla d’Emergència d’aquest edifici.