El Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI) en col•laboració amb la Universitat Pompeu Fabra i La Fundació Catalunya La Pedrera ha organitzat, per segon any consecutiu, el taller “Bojos per l’Economia” que s’emmarca dins del programa “Bojos per la Ciència” per a l’estímul del talent científic entre els joves de Catalunya.

El taller “Bojos per l’Economia” s’adreça exclusivament a estudiants de segon de batxillerat. Consisteix en una sèrie de sessions sobre diferents temes, de rigorosa actualitat, que formen part de l’estudi de l’economia i que permeten aprofundir en els conceptes i les tècniques que utilitzen els economistes per analitzar i relacionar alguns dels fenòmens econòmics més importants que esdevenen. De la trentena d’alumnes seleccionats en l’edició d’enguany, la Sílvia Terzulli Galí n’ha estat l’alumna triada que representa la nostra escola. Esperem que d’aquesta experiència tan engrescadora en tregui un bagatge i un enriquiment personal molt profitós.