Amb tota la il·lusió des de l’escola hem preparat el Casal d’Estiu 2020 i l’hem organitzat per tal que sigui un espai segur i a la vegada un espai de gaudir pels vostres fills i filles després d’aquests mesos a casa. Això no obstant, depenem de l’evolució de la nostra zona sanitària en les diferents fases de la desescalada.

Què farem en aquest casal d’estiu?

Infantil

Els ambients són espais on a partir de diferents propostes els infants poden observar, experimentar, construir, inventar, imaginar  i estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos.

Aquest any els nens i nenes d’Infantil farem grups de convivència (10 infants per 1 monitor que es mantenen durant els 5 dies) i viurem cada setmana un dels diferents ambients dissenyats. Així al final del casal haurem tingut l’oportunitat de gaudir-los tots!

Quins ambients oferim?

ART i CREATIVITAT – T’agrada crear, dibuixar i pintar?
JOC SIMBÒLIC – Vols jugar a ser…
EXPERIMENTACIÓ – Vols gaudir i descobrir tot experimentant?

Primària i Espai 12-16

Els itineraris són propostes que els nens i nenes poden escollir setmana a setmana segons les seves motivacions, gustos, interessos… Aquest any farem grups de convivència (10 alumnes per 1 monitor que es mantenen durant els 5 dies), i escollirem quin itinerari volem fer aquella setmana amb el grup.

Quins itineraris oferim?

ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
CIÈNCIES i TECNOLOGIA – Enriqueix-te d’activitats científiques i tecnològiques!
EXPERIMENTACIÓ amb la CUINA – T’agrada cuinar i vols descobrir-ne tots els secrets?

Que cal portar

MOTXILLA (l’hauran de portar cada dia)

• crema
    • banyador
    • tovallola
    • xancletes
    • esmorzar
    • cantimplora amb aigua
    • mascareta (a partir de 6 anys)

CAIXA (la portaran cada dilluns i el divendres la tornaran a casa, pot ser de sabates o reciclada)

• unes tisores (a partir de P5)
    • un enganxador
    • colors (els que tingueu a casa)
    • una tovallola petita per eixugar-se les mans
    • una bossa mida mitjana

Horaris i Preus

Matí
Matí de 8:30 a 13:30
Matí + Dinar
Matí de 8:30 a 15:00
Matí + Dinar + Tarda
De 8:30 a 17:30

* Descomptes: 5% a partir de 10 dies, i 10% a partir de 20 dies.

Inscripció Online Juliol Inscripció Online Setembre