El nostre és un casal on els infants i joves tenen la possibilitat d’escollir allò que fan en diferents moments de la setmana. A Infantil es fan ambients i a Primària i l’Espai 12-16 es fan itineraris.

QUINS ITINERARIS TINDRÀ EL CASAL?

Infantil

Els ambients són espais on a partir de diferents propostes els infants poden observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, … Els ambients canvien setmana a setmana i estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos.

ART i CREATIVITAT – T’agrada crear, dibuixar i pintar?
JOC SIMBÒLIC – Vols jugar a ser…
EXPERIMENTACIÓ – Vols gaudir i descobrir tot experimentant?

Primària i Espai12-16

Els itineraris són propostes que els nens i nenes poden escollir setmana a setmana segons les seves motivacions, gustos, interessos… Així al final del Casal poden haver-los provat tots!

ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
CIÈNCIES i TECNOLOGIA – Enriqueix-te d’activitats científiques i tecnològiques!
EXPERIMENTACIÓ amb la CUINA – T’agrada cuinar i vols descobrir-ne tots els secrets?

Cada itinerari té un espai assignat de l’escola, un munt d’activitats programades i un grup de monitors que han dissenyat i pensat cada una de les propostes.

ESPAI 12 – 16

Espai adreçat a nois i noies de 1r a 4t d’ESO que volen gaudir d’un gran ventall d’activitats durant el Casal d’estiu.

Aquest any l’espai 12-16 seguirà la mateixa proposta que el casal de primària, així que els nois i noies podran escollir quin és l’itinerari que els agrada més setmana a setmana.