Amb tota la il·lusió des de l’escola hem preparat el Casal d’Estiu 2021 i l’hem organitzat per tal que sigui un espai segur i a la vegada un espai de gaudir pels vostres fills i filles.

Què farem en aquest casal d’estiu?

Infantil

Els ambients són espais on a partir de diferents propostes els infants poden observar, experimentar, construir, inventar, imaginar  i estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos.

Considerant que es manté la normativa de l’estiu 2020, aquest any els nens i nenes d’Infantil farem grups de convivència (10 infants per 1 monitor que es mantenen durant els 5 dies) i viurem cada setmana un dels diferents ambients dissenyats. Així al final del casal haurem tingut l’oportunitat de gaudir-los tots!

Quins ambients oferim?

• ART i CREATIVITAT – T’agrada crear, dibuixar i pintar?
  • JOC SIMBÒLIC – Vols jugar a ser…
  • EXPERIMENTACIÓ – Vols gaudir i descobrir tot experimentant?

Primària i Espai 12-16

Els itineraris són propostes que els nens i nenes poden escollir setmana a setmana segons les seves motivacions, gustos, interessos… Considerant que es manté la normativa de l’estiu 2020 aquest any farem grups de convivència (10 alumnes per 1 monitor que es mantenen durant els 5 dies), i escollirem quin itinerari volem fer aquella setmana amb el grup.

Quins itineraris oferim?

• ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
  • ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
  • CIÈNCIES i TECNOLOGIA – Enriqueix-te d’activitats científiques i tecnològiques!
  • EXPERIMENTACIÓ amb la CUINA – T’agrada cuinar i vols descobrir-ne tots els secrets?

Horaris i Preus

Matí
Matí de 8:30 a 13:30
Matí + Dinar
Matí de 8:30 a 15:00
Matí + Dinar + Tarda
De 8:30 a 17:30

* Descomptes: 5% a partir de 10 dies, i 10% a partir de 20 dies.

Inscripció Online Juny/Juliol Inscripció Online Setembre