El nostre és un casal on els infants i joves tenen la possibilitat d’escollir allò que fan en diferents moments de la setmana. A Infantil es fan ambients i a Primària i l’Espai 12-16 es fan itineraris.

QUINS ITINERARIS TINDRÀ EL CASAL?

Infantil i Primària

Els itineraris estan dissenyats per tal de satisfer els seus interessos i promoure que desenvolupin habilitats. Un espai compartit per diferents edats on es crearan espais d’intercanvi i col·laboració entre els nens i nenes.

ESPORT i SALUT – T’apassiona fer esport?
ART i CREATIVITAT – Vols desenvolupar la teva creativitat artística?
CIÈNCIES i EXPERIMENTS – Vols enriquir-te d’activitats de l’àrea de Medi?
NOVES TECNOLOGIES i ROBÒTICA – T’agradaria descobrir la Tecno?
A TENIR EN COMPTE… Cada nen o nena pot fer l’itinerari que més l’interessi.

Cada itinerari té un espai assignat de l’escola, un munt d’activitats programades i un grup de monitors especialitzats en la temàtica.

Els nens i nenes son els protagonistes

Juntament amb els monItors del grup els nens i nenes crearan, al seu gust, les activitats que realitzaran dia a dia, exceptuant d’algunes que ja estaran dissenyades prèviament.

Grans i Petits

El casal de Setmana Santa ens permet treballar tots junts, col·laborant i aprenent els uns dels altres.