A l’escola dinem com a casa!

L’espai del menjador és un servei que l’escola ofereix a totes les famílies que necessiten que els seus fills i filles siguin atesos durant el temps del migdia, entenent aquest servei, a banda d’un espai per poder dinar, com una oportunitat diària per oferir una educació vivencial en la línia del projecte educatiu del centre i un espai més on treballar l’educació integral del nostre alumnat, a nivell cultural, social, lúdic i d’hàbits.

Cuina pròpia i menjar saludable

Des de l’escola gestionem i coordinem el servei de menjador a nivell d’inscripcions, baixes, modificacions, monitoratge, activitats i funcionament global i deleguem a l’empresa Ametller Origen, la gestió i l’elaboració del menjar.

Aquesta empresa s’encarrega de confeccionar els menús mensuals amb l’equip de nutricionistes de la Fundació Ametller, de realitzar els controls d’higiene i qualitat, així com de gestionar tot el personal de cuina.

L’objectiu de l’escola i d’Ametller Origen és contribuir de manera determinant a la millora de l’alimentació i la salut de les persones. I per això el què us ofereim és:

• Producte local
  • Receptes de la terra
  • Personal format i amb experiència
  • Menús supervisats i valorats per dietistes nutricionistes experts
  • Dieta mediterrània
  • Controls de qualitat a través d’auditories i analítiques

Disposem d’una cuina totalment equipada i autosuficient per fer el menjar dels alumnes, seguint els menús que proposen els nutricionistes i dietistes de l’empresa Ametller Origen, consensuats amb el responsable de menjador i el cuiner de l’escola.