El Servei a les Empreses de l’Escola Pia posa a disposició de les empreses locals o pròximes, la seva cartera de serveis.

Cada cop més, les empreses de la ciutat es dirigeixen a nosaltres per sol•licitar els nostres serveis, incrementant així el nombre d’entitats col•laboradores.

Des del Servei a les Empreses, volem ajudar-te a ser més competitiu i eficient, a trobar la persona que necessites per la teva empresa, a donar-te a conèixer mitjançant la web del centre… en definitiva a créixer i a evolucionar.

La majoria dels nostres serveis són totalment gratuïts. No ho dubtis, informa-te’n

T’oferim la formació que necessites. Deixa’ns estudiar les teves necessitats. T’aproparem als millors cursos impartits per a bons professionals a través de Projecte Forma Empresa 50.

T’ajudem a cobrir un lloc de treball a través de la nostra Borsa de treball.

Posem a la teva disposició alumnes amb molt bona formació administrativa, comptable i comercial per a realitzar Pràctiques.

Necessites lloc per als teus actes institucionals? Amb nosaltres tens l’oportunitat de llogar espais, aules equipades, sales d’actes….

Vols promocionar-te? Des de la nostra pàgina web farem publicitat del teu negoci.