Escola Pia de Terrassa obre les portes a alumnes del SEFED per tal que pugui viure l’experiència de realitzar les pràctiques en una empresa a l’estranger.

COM FUNCIONA?

Un cop obtingut el Certificat de Professionalitat, l’alumne pot sol•licitar una beca Leonardo o Erasmus Plus per fer una estada internacional com a professional en l’àmbit Administratiu.

ON PUC ANAR?

Actualment, es gestionen convenis de pràctiques amb empreses a Irlanda, els quals oscil•len entre 4 i 8 setmanes de durada. La beca inclou el desplaçament i la manutenció de l’alumne durant tota la seva estada al país celta, on l’alumne serà acollit per una família i se li assignarà un lloc de feina en una empresa de la ciutat on realitzi l’estada.
Es tracta d’una oportunitat excel•lent per a tenir una experiència professional enriquidora, alhora que per millorar el domini de l’anglès i, en definitiva, per ampliar horitzons.

Si estàs interessat en rebre més informació sobre les estades internacionals que ofereix Escola Pia de Terrassa posa’t en contacte: