Escola Pia de Terrassa obre les portes a alumnes del SEFED per tal que pugui viure l’experiència de realitzar les pràctiques en una empresa a l’estranger.

COM FUNCIONA?

Un cop obtingut el Certificat de Professionalitat, l’alumne pot sol•licitar una beca Leonardo o Erasmus Plus per fer una estada internacional com a professional en l’àmbit Administratiu.

ON PUC ANAR?

Actualment, es gestionen convenis de pràctiques amb empreses a Irlanda, els quals oscil•len entre 4 i 8 setmanes de durada. La beca inclou el desplaçament i la manutenció de l’alumne durant tota la seva estada al país celta, on l’alumne serà acollit per una família i se li assignarà un lloc de feina en una empresa de la ciutat on realitzi l’estada.
Es tracta d’una oportunitat excel•lent per a tenir una experiència professional enriquidora, alhora que per millorar el domini de l’anglès i, en definitiva, per ampliar horitzons.