El diumenge dia 1 de desembre es va celebrar a la nostra escola la festa de Sant Josep de Calassanç. Ja fa anys que aquesta diada va lligada a una finalitat solidària; recaptar diners per la Marató de TV3. Enguany vam recollir 1120 euros!!!

Més de 50 voluntaris de secundària van organitzar les diferents activitats que es van dur a terme al llarg del matí. L’AMPA també va col·laborar-hi venent menjar, beguda i loteria. Va ser una jornada molt enriquidora per a tothom. La lluita contra les malalties neurodegeneratives va ser la raó per la qual les famílies es van animar a venir. Els nens i nenes, amb molta empenta i il·lusió, van fer les activitats proposades pels més grans (saltar a corda, fer curses d’esquena, pintar-se la cara…); i van omplir el mural de la Marató amb tots els tríptics de les proves fetes.

Finalment es va fer una fotografia de grup per donar per tancada la celebració. Volem donar les gràcies a tothom que va venir o organitzar les activitats i també moltes gràcies a tots per la vostra aportació econòmica amb la qual es podrà seguir investigant sobre les malalties neurodegeneratives i donar una esperança a totes aquelles persones que les pateixen.

Bernat Servitje, Cèlia Codina, Jan Tapiolas, Mar Benaiges, Teresa Novell, Queralt Samaniego, Sofia Ventura i Marta Gironès.
Alumnes de 4t d’ESO