Ahir dia 9 d’abril al teatre de l’escola els nens i nenes de 6è de Primària van realitzar una roda de premsa al grup musical infantil i juvenil Macedònia prèvia al concert que es farà el proper dia 21 d’abril al Centre Cultural de Terrassa.

Els nostres alumnes havien preparat unes preguntes molt variades que les components del grup: Maria, Paula, Carlota, Irene i Sara van respondre molt amablement. Les seves respostes traspuaven valors molt interessants dirigits als nens i nenes, en tot moment van fer mostra d’una gran simpatia i afabilitat, una experiència molt profitosa.

En acabar van signar el llibre d’honor de l’escola i autògrafs per als alumnes, des d’aquí els hi desitgem molt d’èxit en la seva carrera musical.