Aquest dissabte va tenir lloc la fase final del concurs “Més Matemàtiques-2015” de 5è de Primària, organitzat per l’associació de mestres APaMMs a l’escola La Sínia de Cerdanyola del Vallès. De la nostra escola hi van assistir la Nona Clua, la Mireia Jové, el Pau Martínez i el Pol Vinyals. Quan vam arribar van distribuir els nostres alumnes en diferents grups de treball amb alumnes d’altres escoles i van resoldre tres problemes en grup i després van participar en una gimcana matemàtica. El grup de la Mireia Jové va resultar guanyador en la categoria de 5è.

En la mateixa jornada es va desenvolupar la 2ª fase del concurs “Fem Matemàtiques-2015” de 6è de Primària, organitzat per la mateixa associació. De la nostra escola hi van assistir l’Enric Badia, el Guillem Díaz, el Joan Ramon Giménez i la Clara Martínez. Durant la primera part del matí van haver de resoldre tres problemes de forma individual i després també van participar en una altra gimcana matemàtica. Després de les correccions de les activitats i del còmput total de punts, passen a la fase final, que tindrà lloc el proper 9 de maig a Vic, el Joan Ramon Giménez i la Clara Martínez, que a més a més va quedar entre els tres primers llocs i va obtenir un premi especial.

Des d’aquí volem felicitar tant als participants com als guanyadors, per l’interès i el treball ben fet que han demostrat, i desitjar molta sort als finalistes de 6è.