Un total de 37 alumnes de Batxillerat de l’escola s’han presentat a les proves matemàtiques Cangur 2016. L’organització Cangur, de caràcter internacional, té com a objectiu difondre la cultura matemàtica per tots els mitjans al seu abast i, en particular, per l’organització d’un joc-concurs anual que es desenvolupa el mateix dia en totes les nacions participants.

Enguany les proves s’han fet el dijous 7 d’abril, de 10 a 11:30, a l’ESEIAAT. Un cop finalitzades les proves els alumnes han pogut assistir a una activitat interactiva sobre problemes amb grans quantitats i dades insuficients. S’han proposat als estudiants una sèrie d’estratègies per resoldre problemes quan les dades de partida son insuficients, i poder entendre la importància de les estimacions.

Aquesta activitat ha estat organitzada per l’Associació d’Estudiants EUROAVIA Terrassa (ESEIAAT). Una interessant jornada on s’han combinat matemàtica, convivència i diversió. Felicitats a tots els participants i esperem que els resultats siguin prou bons.