Proclamem “VOLEM LA PAU” i una bona convivència

Celebrat en el marc del dia Internacional de la Pau promogut per l’Assemblea General de les Nacions Unides i en consonància amb l’Ajuntament, el Consell Escolar Municipal i les escoles de la ciutat hem celebrat un acte dedicat a refermar el nostre compromís amb la Pau.

Perquè la PAU és el camí que reconeixem i el nostre valor bandera, sobre el que fonamentem la convivència i l’aprenentatge. Aquest ha estat el missatge del director de la nostra escola i hem culminat l’acte escoltant junts alumnes, docents i famílies la cançó “Volem la Pau”.

Aquests dies totes les etapes hem treballat a les aules, amb materials facilitats per l’Escola Pia de Catalunya i l’Ajuntament de Terrassa, sobre la importància de cultivar la bona convivència i viure una vida plena amb serenor i pau.

Som una escola oberta i per a tothom, estem al servei de la societat i arrelada al país. La nostra fita és educar infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d’un món més just, sostenible i en pau.