Més de 250 persones van omplir el dimarts 15 de maig l’auditori municipal de la ciutat de Terrassa per a conèixer de ben a prop la proposta educativa d’innovació que ja tenim en fase d’implementació a les 20 escoles que conformem l’Escola Pia de Catalunya.

El protagonisme d’aquesta acte va recaure en l’alumnat, les famílies i els docents de la nostra escola i ens van acompanyar l’alcalde de Terrassa, Sr. Alfredo Vega i la Sra. Carme Vigués, directora dels Serveis Territorials al Vallès Occidental juntament amb membres dels seus equips.

El projecte SUMMEM s’està consolidant com una de les iniciatives capdavanteres en el canvi educatiu al nostre país i pel fet que estem convençuts que l’escola no pot educar sola, que requereix de la comunitat, ens satisfà haver comptat també amb l’assistència d’altres escoles, institucions socials i del teixit industrial i comercial de la nostra ciutat.

Tal com va mencionar en Lluís Caelles, presentador de l’acte i pare de l’escola, el nostre afany ha estat, és i seguirà essent donar respostes educatives de qualitat als reptes de la societat actual. Fer una escola adequada a les necessitats dels infants i joves és el repte i per aconseguir-lo el projecte d’innovació SUMMEM promou un aprenentatge interdisciplinari, per competències i cooperatiu.