Han fet camí amb l’Escola Pia de Terrassa

L’Escola Pia de Terrassa és una escola compromesa amb les persones i arrelada a la seva ciutat i al seu país. I som el que som gràcies a tots i cadascun dels alumnes que han compartit amb nosaltres una part molt significativa de la seva vida.

El camí, però, no acaba quan un deixa l’escola. De fet, així ho diem als alumnes quan acaben, quan un acaba l’escola comença justament un gran camí, fer el seu propi camí, el camí de la vida.

L’Escola ha cregut i creu en les persones, perquè tots i cadascun de nosaltres tenim futur. Un futur que cal treballar i llaurar dia rere dia, amb esforç, constància i perseverança. I el resultat és el nostre èxit personal.

voleu aportar el vostre testimoni?

Ens agradaria molt comptar amb el teu testimoni com exalumne de l’escola perquè la teva experiència pugui ser també un model per a les properes generacions, un mirall on emmirallar-se.

Fes-nos arribar o bé un text d’unes 500 paraules aproximadament i acompanyat d’una foto o bé un petit vídeo. Et plantegem també 3 preguntes que et puguin servir de guió per a fer la teva exposició: qui ets i què fas o a què et dediques, què t’ha aportat o què t’ha significat l’escola per a tu i què destacaries del teu recorregut professional i/o personal.

• Format: JPG o PNG i una mida màxima de 2MB. Resolució mínima: 800pxx800px.
    Deixa anar els arxius aquí o
    Tipus d'arxius acceptats: jpg, png.
  • Els documents han de ser DOC, DOCX, ODT o TXT i una mida màxima de 2MB.
    Deixa anar els arxius aquí o
    Tipus d'arxius acceptats: doc, docx, pdf, odt, txt.
  • Ajuda?

Si tens qualsevol incidència amb aquest formulari o bé desitjaries fer-nos un suggeriment, no dubtis en escriure'ns a terrassa@escolapia.cat