LA NOSTRA MISSIÓ

L’Escola Pia de Terrassa som una institució al servei de la societat, inspirada en l’esperit de l’evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i se sentin compromesos en la construcció d’un món més just, sostenible i en pau

ELS NOSTRES VALORS

La nostra escola ha de ser :

• Oberta

Ofereix un servei d’interès públic, que respon al dret que tota persona té a l’educació.

• Acollidora

Promou una relació propera i familiar entre les persones i un ambient que la fa possible.

• Innovadora

Adopta mètodes didàctics pràctics i motivadors.

• Participativa

Promou la coresponsabilitat i la implicació de les persones en la presa de decisions.

• Arrelada

Promou el sentit de pertinença, el coneixement i l’estimació de la pròpia cultura.

• Transformadora

No es limita a reproduir models socials i culturals, sinó que genera el progrés de les persones i de la societat.