El passat dijous 11 d’abril a les 19:30 h a l’Ateneu Candela de Terrassa es va presentar el llibre Ensueños (Ed. Lumen) il•lustrat per Conrad Roset, exalumne de l’escola que va cursar la modalitat d’arts. Ensueños, publicat juntament amb David Aceituno Padilla, és segons els autors “un recorregut, no només fictici sinó també interior. És recordar perquè varem ser nens, és recordar en un instant fugaç allò que se’ns va perdre pel camí, però podem tornar a trobar, és una clau que obre una porta tancada durant molts anys, plena de teranyines, que ens implora a la llunyania obrir i conèixer els secrets que guarda darrere.

I també és part de nosaltres, del nostre món, perquè no només hi ha els somnis nocturns, també somniem desperts mentre caminem per un carrer en una tarda plujosa, o quan el sol enlluerna els nostres ulls i no ens permet mirar endavant. Serà llavors quan creiem, quan inventem, quan mirem enrere cap als somnis que no van ser i, sobretot, als que seran”.