El dimarts 8 i dijous 10 d’octubre els alumnes de secundària van anar al teatre a l’hora de tutoria per escoltar la presentació del nou lema:“ Atura’t, pensa i viu”.

Durant la setmana anterior es van penjar a la porta de cada tutoria diferents imatges i frases que pretenien introduir-los al lema d’enguany. A més a més, els alumnes al entrar a l’aula van veure com el rellotge de la classe estava tapat amb el logo del lema. Això no els va deixar indiferents i van reaccionar amb certa sorpresa. Durant la presentació del lema al teatre van poder veure un muntatge explicatiu. Aquest any volem que els alumnes prenguin consciència de com n’és d’important aturar-se, trobar moments per descansar, fer activitats que els permetin trencar la rutina del dia a dia…

Aturar-nos ens ajuda a pensar de forma coherent, a viure la vida amb plenitud i no amb presses i a viure el present perquè cada dia pot ser especial. També vam incidir en la importància d’aturar-nos i reflexionar sobre aquells aspectes que ens agraden de nosaltres mateixos i que per tant cal potenciar i dels que no ens agraden i per tant, caldria canviar. Vam veure un audiovisual titulat “creer en la persona para expander su potencial” com a tall d’exemple.

Per acabar vam voler que prenguessin consciència de la importància de valorar el que ens envolta per ser més feliços. L’audovisual “I am So Grateful To Be Me” ens va ajudar a fer-ho. A partir d’aquesta reflexió i per tutories treballarem més a fons el lema. Ens queda molt curs per aturar-nos, pensar i viure!!!