La setmana passada l’equip d’acció tutorial i pastoral de l’escola va presentar als alumnes de secundària la campanya del lema del curs lema_like_01

L’objectiu principal d’aquesta campanya, comú a totes les etapes des de P3 fins a 2n de batxillerat, és treballar a fons l’habilitat social del respecte tot estimulant les conductes respectuoses. Totes les persones tenim la responsabilitat de tractar amb RESPECTE els altres, però a vegades, volent o sense voler els tractem amb desconsideració i fem mal, generant malestar, patiment i infelicitat.

El lema d’enguany té un vídeo que porta per títol “L’amic t’ajuda, t’estima però sobretot et RESPECTA i ha estat realitzat per un alumne de 4t d’ESO, l’Oriol Guerrero, amb la col·laboració de professorat de secundària. Aquest vídeo parla, d’entre altres coses, de les qualitats que ha de tenir la persona respectuosa. Aquesta ha de ser REFLEXIVA, EMPÀTICA, SENSIBLE, PACIENT, EDUCADA, COMPROMESA, TOLERANT i EFICIENT. Vuit actituds que tenen en compte a l’altre i li donen valor.

Esperem un any més aprendre moltes coses del lema del curs ja que tots tenim el dret de ser respectats i tractats amb la dignitat que mereix ser el què som, persones.