El dies 24 (1r Batxillerat) i 26 (2n Batxillerat) de setembre s’ha fet a la sala d’actes de Camí Fondo la presentació de la campanya d’acció tutorial als alumnes de Batxillerat. Enguany la campanya es mourà al voltant del lema “Atura’t, pensa i viu”. En un món on moltes vegades el que domina és la precipitació, les presses i la immediatesa, ens ha semblat oportú insistir en la idea d’aturar-se, de viure una mica més a poc a poc per poder sentir més tot el que fem i ens envolta.

Les condicions que ens imposen i ens imposem no ajuden gaire, però el primer pas és ser conscients de la necessitat i els avantatges de fer-ho. També s’han presentat als alumnes les accions de voluntariat. Enguany es proposen quatre possibilitats: el voluntariat de reforç educatiu, que coorganitzem amb l’ajuntament de Terrassa, Creu Roja i Càritas; els grups de pregària; les llars obertes, i el Grups d’Acció Solidària (GAS), en què participem de projectes de la Fundació Acció Solidària. D’aquesta manera tothom pot trobar el lloc i l’acció que més s’adigui a les seves necessitats i inquietuds.