El dimecres 6 d’abril tres voluntàries de Creu Roja (Dolors, Maria i Ariadna) han presentat als alumnes de 1r de Batxillerat, a la sala d’actes de Camí Fondo, les seves activitats a nivell local.

Han fet especial èmfasi en les accions dutes a terme pel Centre de distribució social d’aliments de Terrassa (“El rebost”). Aquest centre, promogut per l’Ajuntament de Terrassa i gestionat per la Creu Roja, és un projecte que aglutina el treball de les principals entitats de la ciutat que distribueixen aliments, millorant-te la logística i la coordinació, i que permet arribar a més persones, i fer-ho amb una atenció de més qualitat. La funció principal d’El Rebost és la de distribuir aliments entre les persones més necessitades de la ciutat, a través d’unes cistelles bàsiques que serveixen de complement a la dieta bàsica de les persones. El Rebost és, també, un projecte de voluntariat i de treball en xarxa, i és en aquest àmbit que s’ha demanat als alumnes la seva implicació i col·laboració. Ha estat una xerrada molt interessant, feta amb passió i proximitat i que ben segur animarà als nostres alumnes a participar en aquesta tasca solidària.