El passat dijous 24 d’abril es va fer entrega dels premis dels “Jocs Florals 2014” de Cicle Superior a la Sala d’Actes de la nostra escola.

Els guardonats en la categoria de “Poesia” van ser els alumnes següents:

• Abril Muñoz (5è A), Beth Yuste (5è B), Maria Ballester (5è C), Jan Bofill (5è C) i Hugo Muñoz (5è D).
  • Estel Verdós (6è A), Joan Galindo (6è B), Jan Quer (6è B), Marc Olivon (6è C) i Pol Bernáldez (6è D).

Els guardonats en la categoria de “Narració” van ser els alumnes següents:

• Nona Pitarch (5è A), Núria Escudé (5è B), Bernat Montilla (5è B), Marta Tost (5è B) i Mireia Vega (5è D).
  • Josep Bonastre (6è A), Mariona Comas (6è A), Gemma Sáez (6è B), Ferran Vinyoles (6è B) i Marta Samaniego (6è D).

Durant l’acte es va fer menció dels alumnes que van participar en els concursos “+ Matemàtiques” (Sílvia Clapés, Laura Nieto, Enric Badia i Pol Riera) i “Fem Matemàtiques” (Aina Cot, Maria Guimerà, Daniel Descalzi i Carles Encinas).

La mestra Àngels Cairó va explicar quins han estat els llibres més recomanats entre les classes de 5è i 6è, i també va fer entrega del premi “a la pregunta més enginyosa” a l’alumna Júlia Romeo de 5è A.

L’acte va estar acompanyat per diverses actuacions musicals d’alguns dels nostres alumnes que estudien un instrument musical.

Des d’aquí volem felicitar a tots els alumnes guardonats, i encoratjar-los a seguir escrivint. Enhorabona a tots i a totes!