Escola Pia de Terrassa

Preinscripció Infantil, ESO i Batxillerat 2018-19

Un referent d’escola concertada a Terrassa. Cada alumne una llavor de futur.

Descobreix SUMMEM

El projecte pedagògic innovador amb més alumnes de Catalunya.

Preinscripció 2018-19

Ens vols conèixer?

Truqueu al 937885454 o bé ompliu aquest formulari.

De seguida ens posarem en contacte amb vosaltres.

Informa’t, sense compromís!
  • Aquest camp només és per validació i no s'ha de modificar.

La societat canvia. L’educació també

Treballem per construir una escola oberta, acollidora, innovadora, participativa i multilingüe per als teus fills i filles.

Model individualitzat

Resultats acadèmics

Educació en valors

Les famílies a l’escola

A l’escola hi estem una part molt important de les nostres vides, no només des del punt de vista del temps, en el nostre cas 15 anys, sinó perquè també és l’etapa més significativa d’un ésser humà.

han fet camí amb nosaltres…

L’Escola Pia de Terrassa és una escola compromesa amb les persones i arrelada a la seva ciutat i al seu país. I som el que som gràcies a tots i cadascun dels alumnes que han compartit amb nosaltres una part molt significativa de la seva vida.

El camí, però, no acaba quan un deixa l’escola. De fet, així ho diem als alumnes quan acaben, quan un acaba l’escola comença justament un gran camí, fer el seu propi camí, el camí de la vida.

EPT_Logo_trans_llarg

twitter548 facebook548 googleplus548