Els alumnes de l’ESO i de Primària que voluntàriament van voler participar,  ens vam trobar per celebrar la Pregària d’inici de curs. Durant la mateixa i en el grup dels més grans es va treballar, entorn l’Evangeli, la llum, el que desitgem i portem al cor. A continuació van escriure uns desitjos en unes petjades que simbolitzen el camí que hem començat amb aquest nou curs.

Els nens i nenes de Primària es van iniciar amb un cant de germanor i unes pregàries. L’activitat va quedar reproduïda en un gran mural. Finalitzades les activitats i ,abans d’incorporar-nos a les classes, compartírem unes galetes amb xocolata!

A partir de la setmana vinent ja començaran les sessions els grups GR per Secundària i de Pregària per Primària, dimecres pels alumnes de Cicle Mitjà, dijous pels de Cicle Superior i divendres per l’ESO.