El dimecres dia 7 d’octubre els alumnes de l’ESO i de Primària que voluntàriament van voler participar, ens vam trobar per celebrar la Pregària d’inici de curs.

Durant la mateixa i en el grup dels més grans, alguns d’ells varen portar guitarres i altres instruments per seguir amb molta alegria l’Ave Maria de Kairoi. També vàrem escriure quins sentiments i emocions volíem que es fessin present durant aquest nou curs. Els nens i nenes de Primària es van iniciar amb un cant de germanor i parlant de la lectura de St Pau als Corintis. Finalitzades les pregàries i ,abans d’incorporar-nos a les classes, compartírem unes galetes amb xocolata! A partir de la setmana vinent ja començaran les sessions els grups GR per Secundària i de Pregària per Primària, dimecres pels alumnes de Cicle Mitjà i dijous pels de Cicle Superior.