Durant el cap de setmana passat, els dies 16 i 17 de novembre uns cent quaranta alumnes d’ESO, batxillerat i primària de la nostra escola estaven inscrits per participat en el Campionat de Cros Escolar de Terrassa. Aquest esdeveniment ha tingut lloc a la Zona Esportiva Municipal de Can Jofresa i ha estat organitzat per Consell Esportiu del Vallès Occidental.
Aquest any degut a la meteorologia adversa que va fer, es van poder córrer quatre de les vuit curses que estaven organitzades per dissabte. Les curses de diumenge (primària) i les dels infantils de 1r i 2n ESO que no es van córrer s’han ajornat fins el dia 1 de desembre on podran participar tots els alumnes inscrits.

Nois i noies de batxillerat, 3r i 4t ESO van córrer amb vent i sota una pluja intensa. Tot i aquesta climatologia els nostres companys van tenir una impressionant actuació, van aconseguir 3 trofeus per equips i 5 medalles individuals (Núria Galan, Pola Amat, Mar Escudé, Laia Querol i Gerard Llongueras) totes molt merescudes i lluitades. Hem estat l’escola amb més premis per equips.
Moltes gràcies a totes i tots els que heu participat pel vostre esforç, pel bon ambient creat i moltíssimes felicitats!!