Dels sis guanyadors del 21è Concurs de Punts de Llibre, que organitza l’Ajuntament de Terrassa, quatre són de la nostra Escola. Es tracta de Lluc Vallet de 3r de primària; qui ha guanyat el tercer premi de la Categoria A (educació infantil, cicle inicial i mitjà de primària). De la Categoria B (cicle superior de primària i educació secundària) els tres premis han estat per la nostra Escola. El primer per Anna González de 1r d’ESO; el segon Alba Vega de 3r d’ESO; i el tercer per la Paula Moral de 1r d’ESO.

La tinenta d’alcalde de Cicles de la Vida i regidora d’Educació, Teresa Ciurana, va participar a la Biblioteca Central de Terrassa en l’acte de lliurament de premis del 21è Concurs de Punts de Llibre, que va néixer com a iniciativa d’un grup de mestres i bibliotecàries de les escoles de la ciutat. Un concurs dirigit a l’alumnat d’infantil, primària, secundària i educació especial de Terrassa i rodalies. El Servei d’Educació de l’Ajuntament edita els dos primers premis i se’n fa difusió a tots els centres educatius. En el nostre cas, ha estat editat , el punt de llibre de l’Anna Gonzàlez.

A l’edició d’enguany han participat 24 centres i un total de 7.000 alumnes. Cada escola escull aquells que considera millors (un per cada grup-classe) i aquests són els finalistes que s’entreguen al Servei d’Educació. Enguany, els punts finalistes han estat un total de 286, entre les dues categories.

Felicitats a tots i a totes les participants i en especial als guanyadors!