FESTA DE COMIAT DE LA PROMOCIÓ 18/19 DE BATXILLERAT

Una nova promoció de Batxillerat que acaba la seva estada a l’Escola. Final d’una etapa, en ocasions des de ben petits ja a l’Escola. Però també n’és l’inici d’una de nova plena d’ il·lusió i de nous reptes.

L’escenari de la festa ha estat el saló d’actes del carrer Col·legi, que va aplegar més de 400 persones; entre alumnes, familiars i professors; en un ambient solemne i festiu alhora. El mateix espai, contingut similar, però alumnes diferents que singularitzen cada festa de comiat i la fan única.

Els representants dels alumnes, Núria Borràs, Àurea Pérez i Pau Torras han fet un discurs molt emotiu que ha fet caure alguna llàgrima entre el públic. Les famílies també han comptat amb una intervenció de la mà d’en Jordi Lartuna. Els tutors de la promoció, Isidre Ferré, Josep Margarit, Ana Fernández, Mireia Garreta, i la direcció de l’Escola, Carles Cereceda i Josep Lluís Cerrudo; s’han dirigit als alumnes i familiars, fent un repàs de la seva estada a l’escola i desitjant-los el millor i..  Molta Sort! Els han deixat clar que l’Escola Pia de Terrassa és i serà sempre casa seva.

Però els protagonistes van ser tots i cada un dels alumnes que van rebre l’anuari i la tradicional foto de promoció. Durant l’acte es van lliurar tres premis als millors expedients de la promoció i tres més als millors treballs de recerca. Els tres millors expedients van ser els de Àurea Pérez Casasayas, la Júlia Esquis Cortés i el Nil Malgosa Alonso. Els tres treballs de recerca guardonats van ser els de la Mariola Gispert Segués (“Black mirror, realitat o ficció”), l’Enric Balmanya Bocigas (“Construcció d’un aerogenerador d’imants”) i la Gina Grimalt Mirada (“Un mos de microbiologia”). Aquests premis no s’han d’entendre exclusivament a títol personal, sinó també com un reconeixement a tots els alumnes que han fet una gran trajectòria al llarg de tots aquests anys.

L’acte ha acabat amb un fotomuntatge dels dos cursos de Batxillerat. Una nit agradable amb un sopar fred al peu de les emblemàtiques palmeres. Famílies, alumnes i professors han compartit una estona molt agradable abans de que els alumnes marxessin a continuar la seva pròpia festa, ara ja exclusiva i vetada per segons quines edats. de la nostra Escola. Només queda recordar als nostres ara ja exalumnes que deixen les aules però no de formar part de l’Escola, que volem i esperem que continuïn formant-ne sempre part.

Bona feina i bona sort a tothom!