El passat dissabte dia 20 d’abril es va realitzar la fase final del concurs “penjats per les mates” en la seva catorzena edició. Aquest és un concurs organitzat pel grup de didàctica de les matemàtiques. El concurs consta d’una fase de centre on els alumnes han de resoldre tres problemes diferents durant quatre setmanes i una fase final on els tres millors alumnes de cada cicle fan una prova on han de resoldre cinc problemes amb una hora i mitja. Aquesta prova es va realitzar al Vapor Universitari.

Aquest curs un total de 141 alumnes de l’ESO han participat en la fase de centre.

Els finalistes han estat la Mireia Castro i Oriol Muñoz de 3r D i Joaquím Gispert de 4tA de segon cicle , l’Ivan Ortiz de2n E , Clàudia Chaler de 2n B i l’Aina De la Casa de 2n A de primer cicle .

Moltes felicitats a tots per els bons resultats obtinguts. Cal destacar i felicitar a l’Ivan Oriz guanyador del tercer premi i la Clàudia Chaler per la quarta posició. Enhorabona a tots ells.