Un altre any les famílies de l’escola Pia de Terrassa hem participat a la Rúa Infantil de Carnestoltes de Terrassa. Hem estat unes 130 persones en total, i totes les famílies que han participat i sobre tot els més petits de cada casa han gaudit de valent. Al finalitzar ens han donat el diploma a “la comparsa per un mar sense residus plàstics” i han pogut fer les nenes i nens de l’escola la clausura de la jornada llegint el pregó!!! Tot un honor!! Ho han fet fantàstic, tant grans com petits s’han sentit molt contents i orgullosos i han donat lo millor d’ells!!!

Com estem fent durant els últims anys, la Rúa Infantil de Carnestoltes de la Ciutat de Terrassa és una de les línies que s’estan treballant dintre del Projecte Família-Escola. Aquest anys el tema principal ha estat relacionat amb el treball de l’escola “reciclatge”, “contaminació del mitja marítim amb els plàstics”, “conscienciació de petites accions que tots nosaltres podem fer a casa”… Moltes hores han estat les dedicades per poder dissenyar, preparar material, escollir la música, preparar els balls, preparar els tallers, decorar el gegant, dissenyar i decorar el remolc… Són dies de molts nervis, els quals tenen recompensa el dia de la Rúa al veure les cares de il·lusió, els somriures i la felicitat dels nostre petits (que són el centre de les nostres famílies) i de totes les famílies al complert. Fins i tot dels companys de classe, àvies i avis, tiets, cosins… que estaven esperant amb tota la il·lusió del món.

Totes les famílies que hem participat hem donat el millor de nosaltres per poder gaudir tots d’aquest gran dia, en el que fem protagonistes als petits de la casa.

Gràcies a totes les famílies que ens heu acompanyat a la Rúa. Els nostres petits mai oblidaran aquests moments compartits amb vosaltres!!!

Us convidem a que formeu part d’aquest equip l’any pròxim i poder gaudir tant com hem gaudit nosaltres.

Comissió de Carnestoltes – Escola Pia Terrassa