A les proves de selectivitat 2014 s’han presentat a Catalunya un total de 26.148 alumnes, dels quals 323 han obtingut una nota de 9 o superior a la fase general. Doncs bé, quatre d’aquests alumnes són de la nostra escola : Jordi Armengol Estapé, Lluís Costa Gili, Marcel Llargués Figueras i Judit Prat Duran.

Cal destacar que entre totes les escoles de Terrassa només 9 alumnes han obtingut aquesta distinció, i que quatre d’ells són alumnes del nostre 2n de batxillerat. Es tracta per tant d’un resultat fantàstic, i cal felicitar tothom, especialment als protagonistes principals que són els alumnes i a les seves famílies.

El proper 21 de juliol tots quatre recolliran el diploma acreditatiu en un acte a Barcelona amb representació del govern de la Generalitat de Catalunya.