Participem a la Fira Terrassa Tria Futur

Batxillerat, Terrassa, Tria Futur

Després de dues edicions virtuals, l’edició d’aquest 2023 de Terrassa Tria Futur ha estat completament presencial al Recinte Firal els passats dies 9 i 10 de març. Terrassa Tria Futur vol ser el lloc de referència per a l’orientació formativa i professional a Terrassa i comarca, per a totes aquelles persones que, a qualsevol edat, han d’escollir un camí per a formar-se i treballar.

La nostra escola va tenir el seu propi espai a la Fira on vam exposar l’oferta de Batxillerat. Vam realitzar diferents tallers experimentals com el de disseny de flors o de forrar llàpissos amb l’objectiu de mostrar l’itinerari de Batxillerat Artístic. La Fira, organitzada per l’Ajuntament, va resultar un espai d’obertura a la ciutat on els nostres orientadors van poder conversar amb alumnes i familiars. Una bona experiència!

[ux_gallery ids="13916,13915,13917,13918,13919,13920,13921,13922,13923" type="masonry" col_spacing="small"]