Quatre alumnes de 2n de Batxillerat (Guillem Moreno 2n C, Albert Martorell 2n C, Aran Montero 2n D, Bernat Tobella 2n D) van participar a l’Olimpíada de Física 2018.

La Societat Catalana de Física és qui organitza aquesta fase catalana de la XLIX Olimpíada Internacional de Física que permetrà escollir la vintena d’estudiants de batxillerat que formaran la delegació catalana que participarà a la fase espanyola, d’on sortiran els participants en les Olimpíades Internacional i Iberoamericana.

Els alumnes, acompanyats pel Javier de la Torre, professor de Física de 2n Batxillerat, han valorat molt positivament l’experiència. Cal esperar ara resultats i veure si poden accedir a les següents fases. Sigui el que sigui el resultat, l’enhorabona  a tots ells per la seva participació, implicació i compromís en un moment del curs de 2n on el voltatge, parlant de Física, comença a ser molt elevat.