Un curs més, i van ja 20 de forma ininterrompuda, una nova promoció d’alumnes engeguen el batxillerat en la modalitat d’arts plàstiques. Sembla que va ser ahir que l’Escola acceptava el repte de fer una modalitat de batxillerat diferent a les clàssiques “ciències” i “lletres”. Aquella aposta s’ha anat consolidant amb el temps, formant un munt de nois i noies molts dels quals treballen actualment amb èxit en camps molt diversos de l’àmbit artístic i audiovisual.

Només cal repassar algunes de les notícies que periòdicament publiquem i que fan referència a ex-alumnes que van cursar la modalitat d’arts (llibre d’il·lustracions de Conrad Roset, realització d’un vídeo musical del grup Estupida Erikah a càrrec d’un equip dirigit per Santi Molina i Gil Ventura, etc.). Una nova fornada inicia ara el seu camí, i els hi desitgem la mateixa sort (i feina ben feta) dels seus antecessors. Aquest curs es dona la circumstància especial de que el compartirem amb la Hyland Slade, una alumna nord-americana, concretament de l’estat de Virginia, que està fent una estada al nostre país i que farà totes les matèries de la modalitat artística, especialitat que ella cursa a EE.UU.