Com cada juny els delegats i delegades de la nostra escola, des de P3 fins a batxillerat, es reuneixen amb les responsables de l’Acció Tutorial i Pastoral de les respectives etapes per a escollir el lema del pròxim curs. Enguany la directora d’infantil, la Susanna, també va ser-hi present.

Aquest vegada, a diferència dels darrers cursos, quan vam fer escollir el tema a les tutories no en va sortir un de majoritari. Per aquest motiu, els alumnes van haver d’escollir els dos temes més votats de totes les etapes i a partir d’aquí escollir un lema. Un cop al teatre, vam fer l’última votació per saber quin era dels dos, el tema més votat. A partir d’aquí vam escriure i projectar a la pantalla del teatre només els lemes pensats a partir del tema més votat.

Banner lema al respecte FB petit

Cada delegat i delegada va venir amb la proposta de la seva classe i començant pel més petit/a fins el/la més gran els van anar llegint tots. La tria no va ser fàcil però l’actitud positiva i de col•laboració de cadascun/a dels assistents va fer que tot plegat fos més senzill. Finalment el lema amb més vots i per tant guanyador, va ser el proposat per una tutoria de 3r d’ESO .

Esperem un any més aprendre moltes coses del lema del curs que farà de fil conductor de moltes de les activitats de l’Acció Tutorial i Pastoral.