S’acosta el Nadal i ja fa dies que a l’entrada de Camí Fondo es detecta a l’ambient. Com ja és tradicional, els alumnes de Batxillerat de la modalitat d’arts han decorat la recepció amb recursos simples del dia a dia però amb molta creativitat.

La cartellera ens llença un missatge molt clar “El Nadal es viu, no es compra” que ens recorda quin és el sentit d’aquestes festes, més enllà de que alguna cosa també comprarem (tampoc cal ser tant estrictes, oi?). Aquest any també tenim a la cartellera una sèrie de làmines que va fer per a l’Escola la Marina Comas, il·lustradora del llibre Pluja daurada de Xavier Bertran, durant la xerrada-presentació del llibre que va tenir lloc a l’Escola el dimarts 15 de desembre. Aquesta xerrada està emmarcada en el programa de creixement personal que fan els alumnes de 1r de Batxillerat. A la cartellera també hem dedicat una part a convidar tothom a fer una reflexió sobre el que podem fer nosaltres respecte al tema del canvi climàtic, aquest s dies molt present per la Cimera que ha tingut lloc a París. Des de Camí Fondo, bon Nadal a tothom.